V okviru Trajnostne mobilnosti bomo v tednu od 19. do 23. 4. učence nekaterih razredov še bolj spodbujali k različnim aktivnostim, kot so hoja, kolesarjenje, vožnja s skirojem. Poleg sodelovanja v tedenski aktivnosti učence spodbujamo tudi k drugim dejavnostim s področja prometa, okolja in zdravja, ki so del tega projekta: analiza dostopa poti v šole, sodelovanje z občino pri urejanju šolskega okoliša za večjo varnost otrok, uporaba priročnika za nadaljnje osveščanje otrok.

Otroci, ki hodijo v šolo peš ali s kolesom oziroma skirojem, so bolje telesno pripravljeni, kot tisti, ki se vozijo. Dokazano je tudi, da se otroci, ki se več gibajo, lažje sledijo pouku. Delež otrok na državni ravni, ki v šolo prihajajo na trajnostni način, je v nekaj desetletjih drastično upadel, hkrati se zmanjšuje tudi skupna količina gibanja med otroki (to je vidno predvsem sedaj v času korone). Sami opažamo, da starši svoje otroke pripeljejo skoraj do vrat šole.  S tem med otroki naraščajo debelost in druge kronične bolezni, povezane s spremenjenim življenjskim slogom. 

S tem projektom želimo, da otroci pridobijo dobre navade na področju trajnostne mobilnosti. Danes otroci veliko časa preživijo ob elektronskih napravah in bistveno manj časa zunaj kot mi v njihovi starosti.

S spodbujanjem trajnostne mobilnosti bomo zmanjšali tudi prometno gnečo okrog šole in s tem povečali prometno varnost ter prispevali k bolj zdravemu okolju.

Besedilo: Simona Ahčin Hribar

(Visited 86 times, 1 visits today)
Dostopnost